REGULAMIN HOTELU „LECH”
8. Restauracja hotelowa jest czynna codziennie od godz.7.00 do godz. 16.00.
9. Śniadania są wydawane codziennie od godz. 7.00 do godz. 10.00.
10.Hotel obowiązany jest zapewnić:
11. Hotel obowiązany jest:
12. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest istotnie ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostały złożone do depozytu w recepcji.
13. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
14. Osoby, które nie są zameldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 22.00 do 7.00 dnia następnego.
15. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, które nie stanowią wyposażenia tych pomieszczeń.
16. W hotelu należy zachować ciszę od godziny 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
17. Przy każdorazowym opuszczeniu hotelu klucz do drzwi pokoju, po ich zamknięciu należy pozostawić w recepcji hotelowej.
18. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających.
ZASADY REZERWACJI USŁUG HOTELOWYCH
Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania przez klientów hotelu rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację i ważności rezerwacji usług hotelowych.
SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
Rezerwacji wstępnej klient może dokonać poprzez:
- wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej: listem, w formie elektronicznej lub faxem,
- osobiście, później potwierdzone w formie pisemnej przez Recepcję,
- telefoniczne zamówienie pobytu, później potwierdzone w formie pisemnej przez Recepcję.
Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji gwarantowanej jest uiszczenie przez klienta przedpłaty w formie zadatku (przelew / gotówka / karta) wpłaconego do 7 dni dni roboczych od daty dokonania rezerwacji wstępnej w wysokości 30% wartości zamówionej usługi.
Przedpłata powinna zostać uzupełniona przez klienta do wysokości 40% zamówionej usługi na 14 dni przed przyjazdem.
Hotel wystawia dokument księgowy potwierdzający dokonanie w/w wpłat.
Wpłaty krajowe:
numer rachunku bankowego – 38 9065 0006 0000 0000 4125 0001
Wpłaty zagraniczne:
numer rachunku bankowego – BIC/SWIFT GBWCPLPP
PL 38 9065 0006 0000 0000 4125 0001
Rezerwacja nie zostanie dokonana skutecznie w przypadku braku wpłaty zadatku w określonym powyżej terminie.
Hotel zobowiązany jest do powiadomienia klienta o zmianie konta bankowego, jeśli taka nastąpi.
OPŁATY ZA POBYT
Opłata za pobyt jest pobierana w momencie zameldowania. Opłata za usługi dodatkowe zostanie pobrana najpóźniej w dniu wyjazdu. Naliczanie wartości rezerwowanych usług hotelowych następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji cennikiem hotelowym.
Hotel wystawia dokument księgowy potwierdzający dokonanie opłaty za pobyt.
ANULOWANIE REZERWACJI
Istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednakże klient zostanie obciążony opłatą za rezygnację.
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu klient zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
- na 30 dni i więcej przed planowanym przyjazdem = 25% wartości rezerwowanego pobytu.
- pomiędzy 30 a 14 dniem przed planowanym przyjazdem = 50% wartości rezerwowanego pobytu.
- na mniej jak 14 dni przed planowanym przyjazdem = 100% wartości rezerwowanego pobytu.
- w przypadku braku przybycia bez anulowania rezerwacji = 100% wartości rezerwowanego pobytu.
Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
Opłata za rezygnację będzie potrącona z kwoty wpłaconego zadatku lub kwoty opłaconego pobytu. Na pozostałą część opłaty za rezygnację z pobytu (jeśli taka wystąpi) zostanie wystawiona faktura i przesłana na adres korespondencyjny klienta.
Anulowanie rezerwacji wymaga dla swej ważności formy pisemnej na w/w adres:.
Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji
Hotel Lech
ul.Bł.Jolenty 5
62-200 Gniezno
tel: rez. indywidualna +48 61 426-23-85, 86, 87
tel: rez. grupowa +48 61 426-23-85, 86, 87
fax. +48 61 424-57-33
e-mail: recepcja@hotel-lech.pl
DODATKOWE INFORMACJE
-Doba hotelowa zgodnie z regulaminem hotelu rozpoczyna się o g.14.00, a kończy się o g.12.00 dnia następnego.
-Dzieci do 4 lat śpiące z rodzicami nie podlegają opłacie.
-Dzieci od 4 lat do 12 lat podlegają opłacie według cennika.
-Dzieci od 4 lat do 12 śpiące na pełnowymiarowym łóżku w pokoju nie podlegają zniżce.
-Dzieci powyżej 12 lat podlegają opłacie w pełnej wysokości.
-Pobyty grupowe podlegają opłacie według cennika.
-Pobyty pakietowe podlegają odrębnej kalkulacji.
-Istnieje możliwość pobytu ze zwierzętami pod warunkiem okazania aktualnego świadectwa szczepienia.
-Intencją hotelu jest zawsze polubowne rozwiązanie wszelkich problemów związanych z realizacją niniejszego Regulaminu i realizowanymi przez hotel świadczeniami.
-W przypadku niemożliwości osiągnięcia porozumienia pomiędzy hotelem a klientem w jakiejkolwiek sprawie Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów jest wyłącznie Sąd właściwy dla Miasta Gniezna-Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
ADRES DO KORESPONDENCJI
Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji
Hotel Lech
ul.Bł.Jolenty 5
62-200 Gniezno
tel: rez. indywidualna +48 61 426-23-85, 86, 87
tel: rez. grupowa +48 61 426-23-85, 86, 87
fax. +48 61 424-57-33
e-mail: recepcja@hotel-lech.pl